LA RÀBIA

Hem estat explicant altres contes sobre la ràbia. En alguns ens expliquen altres estratègies per canalitzar aquesta emoció que tants problemes ens porta.

Us deixo els enllaços per si els voleu mirar a casa.

Altres contes sobre la ràbia:



Per què tenim ràbia?

A mi em passa que quan m'enfado molt amb la meva germana petita, ella plora.
El meu germà petit de vegades em pega i jo m'enfado.
Jo no m'enfado mai.
Quan em castiguen estic enfadada.
Quan un nen em guanya a algun joc, jo m'enfado.
A mi no m'agrada quan em toquen els cabells i llavors quan li dic ja no té ganes de fer res més.
M'enfado quan em persegueixen.
A mi quan m'atrapen.
...

Com ho fem perquè passi la ràbia i estiguem tranquils?

Fer petons
Fer dibuixos junts
Ensenyar coses als amics
Compartir
Respirar
Abraçar-nos i demanar perdó si fem mal
Calmar-nos
... 

Comentaris