Com ho farem per anar a buscar el Tió?

Però com ho farem per anar a buscar el Tió i no perdre'ns?
Alex: Un mapa
Bernat: Sí un mapa com de pirates.

Espereu que crec que jo aquí a l'ordinador tinc un mapa, a veure si surt a la pissarra...
Tinc això? Però com sabem que és un mapa?
Alex: Perquè té camins.
Bruna: I surt la casa dels diables.


Entre tots anem posant les imatges de Caldes. (amb una mica-molta d'ajuda...) També anem descobrint que són algunes de les imatges que veiem al mapa, per exemple uns arbres...
Bernat: Un bosc
Tots: Sí, si un bosc
Però al mig de Caldes hi ha una bosc?
Alex: No hi ha un parc que jo vaig a jugar amb arbres.
Doncs si!!! Els arbres que estan marcats són parcs.

Un cop posades les imatges intentem decidir entre tots quin va ser el camí que va fer el tió per perdre's. Tornem a llegir la carta i anem sortint a la pissarra a marcar al mapa el camí que va seguir el Tió.


Comentaris